דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירה של שמלת ערב מושלמת 

מאת    [ 06/06/2012 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2521 פעמים ]

טיפים לבחירה של שמלת ערב מושלמת

מזל טוב, יש לכם אירוע קרוב במשפחה - אחותך מתחתנת - הבת שלך התארסה - הבן הביא הביתה את אשתו לעתיד - הגיע הזמן להתחיל לתכנן איך תיראה השמלה שתלבשי ביום החשוב הזה. אז לפני שאת ניגשת לחדרי המדידות בחנויות השונות כדאי לקרוא את הטיפים הבאים שיעזרו לך לבחור את השמלה המושלמת עבורך, מבין מגוון שמלות ערב השונות הנמכרות בחנויות אופנה ומעצבים.

חשיבותה של הגזרה

שמלות כלה ושמלות ערב קיימות במגוון ענק של דגמים וגזרות, כל גזרה מתאימה לסוג אחר של מבנה גוף, יש כאלו שיחמיא להן שמלות ערב בעלות גזרה צרה, בעוד אחרות צריכות גזרה רחבה וגולשת. חשוב שתדעי איזו גזרה הכי מתאימה למבנה הגוף שלך. אל תתעקשי על שמלה שנראית טוב בתמונה על דוגמנית, כדאי לבדוק תמונות של נשים שאינן דוגמניות ולראות איך נראות עליהן הגזרות השונות.

כוחו של הדמיון   

נסי לדמיין את האירוע, מה את לובשת בו - מאיזה בד עשויה השמלה - מה צבעה של השמלה - האם השמלה כוללת רקמה או חרוזים עליה - מה הגזרה של השמלה והאם היא מחמיאה לך - קיימות אין ספור אפשריות לבחירה של שמלות ערב והמבחר עשוי לבלבל. אחרי שמדדת מליון שמלות בערך את כבר לא זוכרת כלום וכולן פתאום נראות לך אותו הדבר לכן כדאי להשתמש בדמיון ולחשוב איך היית רוצה שתראה שמלת הערב שלך. כאשר את ניגשת לחנות כדאי להכין קודם רשימה של הדברים שמתארים את השמלה שאת רוצה. אם יש לך כישרון ציור, כדאי לך לנסות לצייר את השמלה המתאימה.

התחשבי בנסיבות  

אם מדובר באירוע רשמי של ז'קט ועניבה, השמלה המתאימה ביותר היא שמלה ארוכה, או שמלה עם שובל, לעומת זאת אירוע שמתרחש בפראק, על חוף הים או בחצר הביתית מאפשר לך ללבוש שמלת ערב קצרה יותר ופחות רשמית. יש שמלות שמתאימות מאוד לאירוע אחד בעוד שבאירוע אחר הן יראו מגוחכות ולא הולמות.

מזג האוויר גם הוא משחק תפקיד חשוב, גם אם את רוצה ללבוש בגד דקיק מבד קל כדאי לחשוב פעמיים אם מדובר באירוע חורפי, אולי האולם בפנים הוא מחומם, אבל הבגד יגביל אותך להישאר בפנים במשך כל האירוע. מנגד באירוע קיץ כדאי לוותר על בדים כבדים כמו קטיפה או בדים מזיעים כמו לייקרה.

טיפ אחרון

הצבע משחק תפקיד חשוב ביותר בבחירה של שמלת ערב, אם את בהירה או כהת עור, רזה, מלאה, גבוה או נמוכה יש הבדלים משמעותיים לבחירת צבע השמלה, כדאי לברר מהו הצבע המחמיא ביותר לצבע עורך, עינייך, וכמובן לגזרה שלך, חשוב לזכור – גם את מלאה את לא!! חייבת ללבוש שמלת ערב שחורה דווקא, ניתן למצוא שלל צבעים יפים וחיים שמחמיאים לגזרה מלאה.

חברת GoText הינה חברה מובילה בתחום כתיבת תוכן וכן כתיבת מאמרים, המספקת מעל ל350 מאמרים מידיי חודש לעסקים רבים בארץ ממגוון קשת העיסוק.חברתנו מספקת שירותי תוכן מתקדמים המאפשרים ללקוחותינו להפוך את האתר שלהם לאופטימלי למנועי חיפוש.נשמח לספק שירותי כתיבת תוכן ללקוחות חדשים נוספים ולהמשיך ולספק תוכן מקורי, שיווקי ואיכותי ללקוחות קיימים. GoText - תוכן שמוביל אותך לפיסגה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב